27 May 2012

Ag Stefanos - 27 Mai

La 10.30 am ridicat nasul din perna si la 3pm, ancora. Intre timp, a turnat cu galeata, Dan a facut mancaresi Sico poze. Io m-am chinuit sa inteleg barca, gps-ul, am umplut rezervoarele cu apa, m-am revazut cu Steve Hills (cel de la care am invatat yachting) si am stabilit impreuna cu niste nemti, ca Moorhuhn e un joc bun, si ca Ipadul e perfect pt. navigatie.


Apoi , ploaia s-a oprit, inima s-a urcat in gat, si am plecat. Primele mile au fost si cele mai frumoase, am avut vant si am ridicat panzele. Hardughia ( Filotimo e numele ei) s-a bandat si gurile noastre s-au cascat . In sfarsit . Barca face ce stie si io ce mi place. Am reusit sa facem 2 volte dupa care din pacate vantul a cazut de tot, si am continuat la motor. Dar cel mai important lucru e ca suntem pe mare si ca excursia a inceput.

Dupa doua ore si 10 mile, suntem toti trei in apa. Cu labele si ochelarii si Filotimo parcat la ancora intr-un golf superb undeva langa casa baronului Rothchild : Agios Stephanos. Cerul sa inseninat, si de pe mal vine un miros de peste prajit....

........





1 comment: