2 June 2012

2 iunie - Sivota

.... dimineata la ancora, Parga. Imi dezlipesc ochii intr-o zi lenoasa, calda si intarziata. M-am urnit cu greu, am facut o baie si apoi am mancat de dimineata, la pranz ( master chef Dan a facut pizza calzone!!! si a durat). Apoi spre rusinea noastra am adormit toti , ca pruncii... de dupa amiaza :) . Dupa approx 2 , m-am trezit , am tras o fuga la tarm , am supt o cafea, si apoi la drum. Am parasit minunatia de Parga, cu stradutele lui pe dealuri , casele de jucarie,si bisericile pe stanci in mare... si am plecat spre Sivota.


drumul in mare parte a fost la motor, dar am avut si 6 noduri de vant, asa ca am ridicat velele si am reusit sa scoatem peste 4.5 viteza. Am incercat sa fac cateva volte singur, si chiar am reusit. Cu limba pe afara, da am reusit :) Ne apropiem de golful Sivotei in jur de 7 seara, io dupa 3 beri si 2 volte singuratice, pt a incepe aventura primei parcari la docuri.... cu spatele. :)

Asi vrea sa va zic ca a mers ca unsa, dar nu pot. Prima incercare a esuat pt ca sa blocat ancora. Eram deja destul de aproape de mal asa ca a trebuit sa iesim iara in larg , sa deblocam lantul si sa revenim pt o noua incercare. Un engelz simpatic a ginit ca vrem sa parcam langa el, si ca suntem meseriasi asa ca a iesit cu zambetul pe buze sa ne dirijeze, si sa isi protejeze yachtul.. de venirea lui Filotimo...

long story short: cu emotii de virgini ,am reusit sa intromisionam in cele din urma barcazul cu spatele in port... Si iata cum in acest mod simplu, pt prima data de cand am plecat, suntem conectati la curent , la apa, si pasim de pe vas direct pe mal.... la taverna si la sprit ... Ta ta!

No comments:

Post a Comment